سنگ بازالت،بازالت،سنگ گرانيت،سنگ اندزيت،گرانيت بازالت،گرانيت اسپراخون،خريد بازالت،قيمت بازالت،بازالت ايران،بازالت تهران،سنگ آتشفشاني،بازالت ماكو سنگ بازالت،بازالت،سنگ گرانيت،سنگ اندزيت،گرانيت بازالت،گرانيت اسپراخون،خريد بازالت،قيمت بازالت،بازالت ايران،بازالت تهران،سنگ آتشفشاني،بازالت ماكو

سنگ بازالت ماکو

قيمت سنگ گرانيت اسپراخون

قيمت سنگ گرانيت اسپراخون- بازالت ماكو

قيمت سنگ گرانيت اسپراخون به عوامل مختلفي بستگي دارد كه در اين مقاله به اين عوامل پرداخته مي شود. ابتدا سعي داريم شما را بيشتر با اين سنگ آشنا كرده و سپس اطلاعات جامع و كاملي در مورد سنگ اسپراخون به شما ارائه كنيم و در پايان شما را با شركت بازالت ماكو كه ارائه كننده انواع سنگها مي باشد آشنا كنيم. پس تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

از محصولات شركت بازالت ماكو ديدن كنيد:

سنگ بازالت

بازالت

سنگ نماي ساختمان

سنگ آندزيت

سنگ گرانيت

اسلب بازالت

تاريخچه سنگ گرانيت اسپراخون

سنگ گرانيت اسپراخون كه سنگ اسپراخان هم گفته مي شود اولين بار در روستاي اسپراخون در استان آذربايجان غربي استخراج شد.

اين سنگ كه جزء گرانيتهاي قديمي است و در آثار باستاني شمالغرب كشور به وفور يافت مي شود در اثر سرد شدن مذاب خارج شده از كوه آتشفشان به وجود مي آيد از كاني هاي كوارتز، فلدسپات، ميكا و كانيهاي ديگر تشكيل شده است و سمبل سختي، مقاومت و دوام است.

سنگ گرانيت اسپراخون رنگ صورتي مايل به خاكستري دارد البته در رنگهاي قرمز، خاكستري، مشكي و سبز نيز يافت مي شود.

اين سنگ بافت يكنواختي دارد و تخلخل بسيار كمي دارد و در برابر حرارت مقاومت بالا دارد. بدليل مقاومت سايش بالا درخشندگي و صيقل پذيري بالايي دارد.

سنگ اسپراخون در مكانهاي پرتردد بيشتر كاربرد دارد زيرا دوام بالايي دارد براي همين در سنگ فرشها بيشتر از آن استفاده ميشود.

در كف پاركينگ ها هم كاربرد دارد چون فشار وزن ماشينها را تحمل مي كند و نمي شكند. جذب آب اين نوع سنگ هم كم است.

براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/21 ساعت: ۱۷ توسط:basaltmaku :